Zadania

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

mgr Anna Ziemińska

e-mail: rzecznik@lipnowski.powiat.pl

tel. 533 616 672


Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Lipnie udziela porad prawnych wyłącznie z zakresu spraw konsumenckich (właściwość rzeczowa) osobom zamieszkującym obszar Powiatu Lipnowskiego (właściwość miejscowa).

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Lipnie wykonuje zadania z zakresu ochrony praw konsumenta. Rzecznik udziela pomocy jedynie konsumentom. Zgodnie z przepisem art. 221 ustawy Kodeks cywilny za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Rzecznik jest instytucją o charakterze doradczo-interwencyjno-procesowym. Rzecznik udziela pomocy prawnej konsumentom w szczególności w zakresie informacji, interpretacji przepisów, wyjaśnień przepisów prawnych oraz podejmuje interwencje u przedsiębiorcy w konkretnych sprawach.

metryczka


Wytworzył: Rada Powiatu w Lipnie (22 marca 2007)
Opublikował: Arkadiusz Linkowski (21 maja 2007, 14:30:40)

Ostatnia zmiana: Marta Piątkiewicz (1 sierpnia 2019, 09:50:39)
Zmieniono: Aktualizacja informacji

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 4047